Авто | Volkswagen e-Golf |
Рік випуску | 2016 р. |
Ціна | |
Пробіг | 57 тыс. км |
Двигун | електро |
Коробка передач | Автомат КПП |
Тип приводу | Передній привід |
Колір | Сірий |
Тип кузова | Хетчбек |
Розмитнення | Розмитнена |
Для поціновувачів європейських авто та тих, хто бажає бути в тренді представляємо фольцваген е-гольф. Яскравий, зручний, безпечний. Електромобіль Volkswagen e-Golf – це «просто Golf»: лаконічний дизайн, компактний і «міцно-збитий» кузов. Однак є ряд дрібних відмінностей, які однозначної ідентифікують електричну версію VW Golf: по-перше, власний передній бампер з парою С-образних світлодіодних смужок-окантовок з боків; по-друге, Volkswagen e-Golf отримав власні повністю світлодіодні фари, які на момент запуску моделі, які не були доступні для звичайних версій Volkswagen Golf.
У салоні VW e-Golf також нагадує звичайний Golf: аналогічна передня панель з високоякісних матеріалів; ряд загальних елементів (кермо, блок клімат-контролю, карти дверей) 5-місцева конфігурація і зручні сидіння; достатній обсяг багажника (340 л). Відмінності – в деталях. Так, Volkswagen e-Golf отримав власну панель приладів з аналоговими круглими циферблатами: покажчик витрат або рекуперації енергії; індикатор ступеня заряду АКБ; плюс традиційний спідометр і невеликий екран бортового комп’ютера. На передній панелі встановлений великий сенсорний дисплей, який, крім стандартних функцій мультимедіа, відображає потоки енергії при їзді, рекуперації, зарядці електромобіля; вказує час до заряду 100% АКБ; дозволяє налаштувати таймер зарядки і клімату, пр.
Важливо відзначити, що Volkswagen e-Golf пропонує водієві один з трьох режимів їзди: «Normal» – без обмежень; «ECO» – обрізає потужність на рівні 95 к.с. і не дає розігнатися вище 120 км / ч; «ECO +» або «Range» – ще більш «ощадливий», в якому максимальна швидкість обмежена до 95 км / год і примусово відключається кондиціонер. Все для максимального збереження запасу енергії в АКБ (24,2 кВт · год), яка встановлена в центральному тунелі і під другим рядом сидінь (замість паливного бака). Завдяки такому розташуванню, простір в салоні електрокара VW e-Golf в порівнянні зі звичайним Golf-му практично не постраждав, лише незначно (-35 л) зменшився обсяг багажника – до 340 л.
В результаті електрокар VW e-Golf, подібного звичайному Golf, може служити еталоном поняття «якісний і продуманий електромобіль» в своєму клас