Прикро, але вимушений продати свого буса. Купляв два роки тому під проект. Але так склалось, що не було часу їм займатись. А зараз і взагалі інші пріорітети, як у більшості людей. По документам пассажир 9 місць. По факту зараз 4, але можна доставити. По кузову є нюанси, але не кретично. Всі несучі елементи цілі. Мотор заводиться з пів тику, працює рівно. Звичайний атмосферний дизель. Простий і надійний. Коробка 4ст. ALD, потребує уваги, вибиває 2 і 4. Доки чисті. В мене генералка. Ще дійсна 1 рік. Зв'язок з власником є. Номер кузова цілий. Номер двигуна відсутній. Тобто для переоформлення потрібен блок 1, 6 з номером, щоб його сфоткати, замість відсутнього. Я вирішив не заморочуватись з цим. Хто захоче, зробить. Тепер по плюсам: дуже цікавим в цій машині є дах. Таких всього кілька на всю країну. Це не "поштовик", котрих безліч. Це бувша "швидка". Машина на 15 дисках і це не просто так. Задні тормоза перероблені на дискові. Резина стоїть зимова. Протектор ще мінімум на сезон-два. Нові передні колодки. Дорогі диодні лампи в фарах. Світять дуже яскраво і при цьому чіткий світло-тіньовий кордон. Також встановлені додаткові фари, але це більше для зовнішнього вигляду, бо потреби в них нема. Новий нижній підшипник зсувних дверцят. Зручне і стильне кермо з WV B3, замість штатного. Оригінальна ретромагнітола WV Beta. Встановлений додатковий прожектор заднього ходу. Також в салоні встановлений автономний дизельний обігрівач (сухий фен) на 5 кВт. Дуже економічний і дуже ефективний. Доводилось новучати в машині з малою дитиною, коли зовнішня температура була близько нуля. Фен був налаштований на 1, 8 кВт. В салоні була Африка. В салоні є зручна антресоль над передніми сидіннями, там зручно вміщається майже весь похідний інвентар. Також зроблена імпровізована антресоль над моторним відсіком для зберігання матраса і подушок. Замість третього ряду сидінь зроблена (недороблена) розсувна панель. В розкладеному стані віходить спальне місце 180см.
Пропозиції