Рестайлинговая версія третього покоління седана Mercedes-Benz C-Class (Мерседес-Бенц C-Клас) побудована на шасі W204.
Від попередньої цю версію відрізняють дві тисячі деталей, які німецькі інженери перепроектувати або створили заново. У зовнішності зміни торкнулися решітки радіатора, центрального повітрозабірника, обрисів фар і багатьох інших дрібниць, які зробили седан C-Клас схожим на більш престижну лінійку CLS.
Якщо зовні дизайнери обмежилися лише косметичними перетвореннями, то салон Mercedes-Benz змінився до невпізнання. Основою редизайну інтер'єру C-Class стала приладова панель, однак, не менше уваги було приділено і ергономіці, і якістю матеріалів, і колірним рішенням. Все це робилося заради того, щоб додати автомобілю максимальну схожість з представниками преміум-класу. Справедливо це і до рівня оснащення всілякими допоміжними системами. Їх десять - від контролю ступеня втоми водія ATTENTION ASSIST до адаптивного круїз-контролю DISTRONIC PLUS.
Особливу увагу інженери Мерседес-Бенц приділили двигунів і їх економічності. Всі силові агрегати C-класу несуть на собі значок BlueEFFICIENCY, як підтвердження дбайливого ставлення до навколишнього середовища. Деякі двигуни скоротили свої потреби в паливі до 30%, а найменш ненажерливої версією C-Class є C220 CDI з механічною коробкою передач і системою Start-Stop ECO. Вона споживає від 4,4 до 5,1 л дизельного палива на 100 км. В якості альтернативи C-Class можна оснастити 7-ступінчастою роботизованою коробкою передач 7G-TRONIC PLUS.
Топовим мотором C-Клас виступає бензиновий V6 з безпосереднім уприскуванням і технологією BlueDIRECT. Під капотом моделі С350 він розвиває 306 к.с. (Раніше - 292 к.с.), споживаючи трохи більше 6,8 л на 100 км, що на 1,5 л менше, ніж раніше.
В Україні рестайлінгову версію третього покоління седана C-Клас офіційно представили на київському автосалоні SIA в травні 2011 року.