Авто | Chevrolet Niva GLS |
Рік випуску | 2006 р. |
Ціна | |
Пробіг | 150 тыс. км |
Двигун | 1.7 л., бензин |
Коробка передач | Ручна / Механіка КПП |
Тип приводу | Повний привід |
Колір | Сірий |
Тип кузова | Позашляховик / Кросовер |
Розмитнення | Розмитнена |
МАШИНА-ДРУГ: прохідна, комфортна та економічна CHEVROLET NIVA GLS
З чесним пробігом і цілим кузовом в рідній фарбі - в ДТП не була. Бережна експлуатація, своєчасне обслуговування.
Прекрасне авто за свої гроші. Я жодного разу не пошкодував про його покупку, їздив сам особисто з березня 2008 р.
Машина на 110% відпрацьовує витрачені на неї гроші, і краще за все робить це на поганих дорогах і бездоріжжі. Там вона в своїй стихії. На зледенілій чи розквашеній дорозі, затяжних підйомах і спусках, в колії або занесеному снігом шляху вона приносить тільки задоволення і впевненість.
Я вражений цим автомобілем. CHEVROLET NIVA - веселий позашляховик, практичний і заводний. Радують хороша керованість і чіпкі гальма. Краща пропозиція на вторинному ринку серед конкурентів. Не дивлячись на короткий кузов, всередині сидіти на подив просторо. Вона має хороший огляд та величезні бокові дзеркала. І, що важливо, все це за відносно невеликі гроші.
Компактні габарити цього автомобіля прекрасно допомагають паркуватися в будь-якому місці і на будь-якому бордюрі. В місті керувати Шнівою напрочуд зручно, дуже прошмигуюча і заводна тачка, без пробуксовки різко стартує з місця. Чіпко усіма колесами тримає дорогу. Щоб зірвати її в занос - треба ще дуже постаратися.
Машина невибаглива, витривала, практична і дуже комфортна при їзді по поганих, мокрих або засніжених дорогах. Не боїться бордюрів, каменів і ям. Надзвичайно м'яка, комфортна та непробивна підвіска. Достатньо бадьорий двигун, тяговитий на низьких і середніх обертах. Вона здатна перетравлювати паливо нижче всіляких норм євро, там де сучасні компресори і турбодизеля просто встануть. Хоча моя любов до неї не дозволяла так з нею обходитися.
Зі свого досвіду можу стверджувати, що надійність у Ниви на високому рівні, хто б там що не говорив. Вона витримає і переживе будь який Апокаліпсис. Поломки - тільки дрібні, і жодної раптової. Обслуговувалась вчасно і згідно з регламентом на фірмовому СТО. Все в цій красуні буде працювати як годинник (хоча це і незвично для АвтоВАЗу), за умови що ви будете її плекати та любити.
Авто заводиться з півоберта в любу погоду, а педаль газу ніжніше, ніж попка немовляти! Салон приємний на дотик, як тільки що куплений айфон. Килимки від 63 Гелендвагена (але це не точно) для більшої впевненості.
Всі двері у красуні відкриваються і легко закриваються, як у серйозної іномарки! Колеса крутяться, фари світять, передачі перемикаються, блокування включається, ручник фіксує, сигнал гуде. Загалом, все як годиться, і навіть краще! Кермо, двигун, мости, КПП і раздатка - все працює без нарікань. Навіть не так, - не працює, а шепоче!
Клімат-контроль, АКПП, мультируль, ABS, парктроніки, активний круїз-контроль, бі-ксенон, світлодіоди і ДХВ, люк, панорамний дах - всього цього немає.
Зато в наявності є:
• заводське фарбування бамперів в колір кузова,
• легкосплавні диски,
• захист двигуна і коробки,
• центральный замок,
• імобілайзер,
• галогенові фари,
• противотуманки,
• гідропідсилювач керма,
• електросклопідйомники,
• підігрів і електрорегулювання дзеркал,
• обігрів заднього скла,
• електропідігрів передніх сидінь,
• очисник заднього скла зі своїм окремим бачком,
• електричний коректор фар,
• регулювання освітлення панелі приладів,
• МКПП (щоб керувати машиною, а не водити її),
• діскові гальма спереді для надійного гальмування,
• роздатка з пониженою передачею (щоб самостійно виїхати звідти, звідки інших потрібно витягувати),
• механічне блокування міжосьового диференціала (для того ж, що і понижайка),
• високий кліренс
• і прекрасна довгоходова та м'яка підвіска, здатна впевнено ковтати ями на асфальті, долати лежачі поліцейські, грунтові дороги і снігові замети.
Бардачок у цієї красуні настільки місткий, що можна покласти не тільки заначку від дружини, але і пиво.
Пічка - пекельне горнило - працює взимку так, що мама не горюй!
Крім цього, є сигналізація з двостороннім зворотним зв'язком і можливістю дистанційно включити сирену, що дозволяє відлякувати деяких осіб, не в міру зацікавлених вашим чудовим авто.
Також, до цієї пишності в якості бонусу йде шикарна магнітола Sony. Звучить прекрасно і навіть дуже голосно (сусіди так сказали). А її передня панель, яка легко знімається, надійно убезпечить вас від охочих експропріювати такий досконалий музичний пристрій самурайського виробництва.
Звичайно ж, є і комплект зимових тапочок, які впевнено справляються зі снігом і льодом. Зараз машина взута по-літньому і стоїть на титанових дисках.
Ну а якщо ви захочете перевезти на цій красуні холодильник, і багажник вам здасться замалим, тоді сміливо чіпляйте до фаркопа причеп (ще одна плюшка). А повний привід і понижена передача допоможуть транспортувати ваш холодильник хоч в Сахару, хоч в Гімалаї …
Авто пофарбоване на заводі в сірий металік. Це щоб влітку було досить прохолодно, а також щоб ви не сильно кидалися в очі поліцейським на дорозі.
За машиною я стежив і плекав її. Красуня обслуговувалась за регламентом (як книжка пише, і навіть краще) - кожні 8-10 тис.км. Використовувалася лише моторна олива ХАДО. Антифриз залит G11. У гальмівній системі - DOT4, в ГУРі - ХАДО ATFIII. До того ж, надійно оброблена АНТИКОРОМ
.
Звичайно ж, проводилася заміна масла в задньому і передньому мостах, коробці, раздатці. Ступичні підшипники своєчасно регулювалися, кардани змащувалися. Ремінь замінювався, ручник підтягувався.
Нещодавно (1850 км назад), було планове ТО.
Я замінив моторну оливу, фільтри, свічки. Обновив дроти і котушку запалювання, а також всі патрубки двигуна. Крім того, не чекаючи проблем, профілактично поміняв термостат із помпою. В черговий раз зробив розвал-сходження.
Ну, і оскільки по регламенту стала наближатися пора, замінив на новий ланцюг із зірочками та всім іншим його господарством, а також заспокоювач з натягувачем ланцюга. Причому, поставив не звичайний вазівський гідравлічний натягувач, а більш досконалий і безпроблемний автоматичний механічний натягувач ланцюга (АНЦ).
Все це гарантує майбутньому власнику безпроблемну їзду, як мінімум, ще 140 - 150 тис.км. Да, до речі, компресія у всіх циліндрах дорівнює 10! І це відчувається, коли машина на швидкості в 60 км без напрягу бере затяжний крутий підйом! Що викликає здивовані погляди інших водіїв іномарок.
І, між іншим, кожен крок, кожен ремонт, регулювання і заміна чогось та колись були записані з бухгалтерської скрупульозністю.
Коротше, як на мене, це кльово-мобіль для охочого відчувати себе впевнено на будь-якій дорозі і в будь-яку погоду економного водія! Це не просто автомобіль, це - вірний слуга, відданий своєму господареві до останнього подиху!
Тому, сміливо КУПУЙТЕ ЦЕ АВТО 4х4 з повним приводом, пониженою передачею і блокуванням диференціалу. Адже на ньому ви легко проїдете по будь-якій дорозі і в будь-яку погоду (дача, село, подорожі, риболовля, полювання, відпочинок, море, гори), в той час як інші заздрісно дивитимуться вам услід.
Розумний торг доречний тільки у правого колеса в ясну погоду, зовсім маленький (на повний бак, ну щоб поїхали додому)! Комплект зимової гуми подарую (може бути, якщо не будете зловживати знижкою).
Шкода розлучатися з таким прекрасним автомобілем. Але три машини в родині - для мене це вже перебір. Тому тепер стоїть вона в гаражі, зітхає про минулі дні і нетерпляче очікує нового господаря.
ТЕЛЕФОНУЙТЕ! Переписка не вітається.
Вислухаю і тих, у кого була така. Або у діда, батька, брата, сусіда :)
Якщо у вас є готівка в сумі 4739 € - то телефонуйте не замислюючись і забирайте без заповзятого торгу! Стрімкий корвет буде ваш.
Можу прийняти і біткоіни. Хоча, навіщо вони мені?
Обмін на спорткари, всюдиходи, дачі, катери і яхти - пропонувати не треба!
Фінансово неспроможних і шукачів ціни, нижче ринкової, - теж прошу пройти мимо!
Всім добра, усмішок, фінансів і задоволення від купленого автомобіля!
ТЕЛЕФОНУЙТЕ, ЦІКАВЬТЕСЯ, КУПУЙТЕ!
У машини є ще маса плюсів, ДЗВОНІТЬ – розповім!